For the Forum gun fiends! - Page 457 - Yamaha R1 Forum: YZF-R1 Forums
Off Topic Talk All off-topic posts. Music, Sports, Movies, Humor, etc... (No NWS)

 6Likes
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #9121 of 15135 (permalink) Old 11-28-2012, 06:47 PM
The Lead Farmer
 
Meister37's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Indy area
Posts: 25,281
Quote:
Originally Posted by WarMachine View Post
Wait what? The man, the legend is is is giving 2 thumbs up to an XDs?
I






I








I




I'll give it a look
I can't find anything wrong with it. Slim, lightweight, robust, decent trigger.....

Quote:
Originally Posted by Fikays View Post
Kirk is a total dick.
Meister37 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #9122 of 15135 (permalink) Old 11-28-2012, 06:49 PM
Moderatorasfcvk
 
KMac's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Huntsvegas
Posts: 44,313
Oh hell, Gaston is probably gonna vapor lock if he hears of this.

KMac is offline  
post #9123 of 15135 (permalink) Old 11-28-2012, 06:51 PM
The Lead Farmer
 
Meister37's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Indy area
Posts: 25,281
Quote:
Originally Posted by KMac View Post
Oh hell, Gaston is probably gonna vapor lock if he hears of this.
Yep. It reminds me of a refined Kahr with a trigger like a glock.

Quote:
Originally Posted by Fikays View Post
Kirk is a total dick.
Meister37 is offline  
post #9124 of 15135 (permalink) Old 11-29-2012, 11:03 AM
MummyMan
 
gsxcorey's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: Austin, TX y'all
Posts: 8,868
Watched a guy shoot a 30-06 custom handgun today. Was hilarious.
gsxcorey is offline  
post #9125 of 15135 (permalink) Old 11-29-2012, 11:05 AM
INSTIGATOR EXTRAORDINAIRE
 
WarMachine's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Pflugerville, TEXAS
Posts: 21,982
Send a message via AIM to WarMachine
Quote:
Originally Posted by gsxcorey View Post
Watched a guy shoot a 30-06 custom handgun today. Was hilarious.
Single shot pistol?


GHOSTRIDER SQUADRON XO
sig courtesy of UNCLE PETROL


"It is inconceivable that the framers - seeking to provide Americans with a means to resist tyrannical government - would fashion a right that can be exercised only in the context of a militia that is under government control." Robet A. Levy

SI VIS PACEM PARA BELLUM]
WarMachine is offline  
post #9126 of 15135 (permalink) Old 11-29-2012, 01:30 PM
MummyMan
 
gsxcorey's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: Austin, TX y'all
Posts: 8,868
yup. picked up my v3 hk45ct today too.

Go out to underground tactical. they make some very badass stuff. Fully auto uzi's out there, AR's with the silencer built into the barrel, and more. It's pretty wild. Very small place, but they do some very unique stuff.

He shot his lion with that 30-06 pistol.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2012-11-29 09.55.37.jpg
Views:	26
Size:	190.2 KB
ID:	477775  

Last edited by gsxcorey; 11-29-2012 at 01:34 PM.
gsxcorey is offline  
post #9127 of 15135 (permalink) Old 11-29-2012, 01:33 PM
INSTIGATOR EXTRAORDINAIRE
 
WarMachine's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Pflugerville, TEXAS
Posts: 21,982
Send a message via AIM to WarMachine
That's crazy, wish you got video of that.


GHOSTRIDER SQUADRON XO
sig courtesy of UNCLE PETROL


"It is inconceivable that the framers - seeking to provide Americans with a means to resist tyrannical government - would fashion a right that can be exercised only in the context of a militia that is under government control." Robet A. Levy

SI VIS PACEM PARA BELLUM]
WarMachine is offline  
post #9128 of 15135 (permalink) Old 11-29-2012, 08:24 PM
The Lead Farmer
 
Meister37's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Indy area
Posts: 25,281
I know we've got some great members that live in Illinois, but y'all need to get a grip and buy a backbone. This shit is crazy.

http://www.examiner.com/article/mass...early-as-today

They are looking to do some crazy stuff.

Quote:
Originally Posted by Fikays View Post
Kirk is a total dick.
Meister37 is offline  
post #9129 of 15135 (permalink) Old 11-29-2012, 08:30 PM
The south roads are best roads
 
BeaverPuncher's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Nashville,Tn
Posts: 19,246
And it starts.

Hannity had a interesting subject today . he is kinda hardcore out there but does have good subjects. He said he has been told by some of the people in the know the obummer has his people working on a way to initiate a third term .


SIG courtesy of the awesome petrol spice
BeaverPuncher is online now  
post #9130 of 15135 (permalink) Old 11-29-2012, 09:47 PM
INSTIGATOR EXTRAORDINAIRE
 
WarMachine's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Pflugerville, TEXAS
Posts: 21,982
Send a message via AIM to WarMachine
Quote:
Originally Posted by Meister37 View Post
I know we've got some great members that live in Illinois, but y'all need to get a grip and buy a backbone. This shit is crazy.

http://www.examiner.com/article/mass...early-as-today

They are looking to do some crazy stuff.
Quote:
Originally Posted by BeaverPuncher View Post
And it starts.

Hannity had a interesting subject today . he is kinda hardcore out there but does have good subjects. He said he has been told by some of the people in the know the obummer has his people working on a way to initiate a third term .
I think you called it Meister, shits gonna get real pretty damn quick


GHOSTRIDER SQUADRON XO
sig courtesy of UNCLE PETROL


"It is inconceivable that the framers - seeking to provide Americans with a means to resist tyrannical government - would fashion a right that can be exercised only in the context of a militia that is under government control." Robet A. Levy

SI VIS PACEM PARA BELLUM]
WarMachine is offline  
post #9131 of 15135 (permalink) Old 11-29-2012, 10:20 PM
The Lead Farmer
 
Meister37's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Indy area
Posts: 25,281
Quote:
Originally Posted by WarMachine View Post
I think you called it Meister, shits gonna get real pretty damn quick
Yeah, I zipped my shit up and scattered the sticks. I've got work to do this weekend.

Quote:
Originally Posted by Fikays View Post
Kirk is a total dick.
Meister37 is offline  
post #9132 of 15135 (permalink) Old 11-30-2012, 07:36 AM
Take the red pill
 
drjak's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: USA
Posts: 6,317
Quote:
Originally Posted by BeaverPuncher View Post
And it starts.

Hannity had a interesting subject today . he is kinda hardcore out there but does have good subjects. He said he has been told by some of the people in the know the obummer has his people working on a way to initiate a third term .
Yep and on 12/21 the world is going to end.

Hannity is fvcking idiot.
drjak is offline  
post #9133 of 15135 (permalink) Old 11-30-2012, 08:12 AM
The south roads are best roads
 
BeaverPuncher's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Nashville,Tn
Posts: 19,246
Quote:
Originally Posted by drjak View Post
Yep and on 12/21 the world is going to end.

Hannity is fvcking idiot.
True but the subjects of his conversations usually turn out to be the truth or at least along the lines of what was happening.


SIG courtesy of the awesome petrol spice
BeaverPuncher is online now  
post #9134 of 15135 (permalink) Old 11-30-2012, 08:17 AM
Moderatorasfcvk
 
KMac's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Huntsvegas
Posts: 44,313
2 years into Bush's second term everybody swore up and down they were conspiring to find a way to get him a 3rd term. Now, Hannity sounds just as stupid as the previous morons.

KMac is offline  
post #9135 of 15135 (permalink) Old 11-30-2012, 08:22 AM
The south roads are best roads
 
BeaverPuncher's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Nashville,Tn
Posts: 19,246
Quote:
Originally Posted by KMac View Post
2 years into Bush's second term everybody swore up and down they were conspiring to find a way to get him a 3rd term. Now, Hannity sounds just as stupid as the previous morons.
Yeah but things were different then and not like they are now. You have people willing to do just about anything to change the u.s. Back then it was just a bunch a dumbasses spouting off.

Most people didn't believe the election would go the way it has . That justproves the opportunity is there to at least try.


SIG courtesy of the awesome petrol spice
BeaverPuncher is online now  
post #9136 of 15135 (permalink) Old 11-30-2012, 08:33 AM
Moderatorasfcvk
 
KMac's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Huntsvegas
Posts: 44,313
Quote:
Originally Posted by BeaverPuncher View Post

Most people didn't believe the election would go the way it has .
Who actually thought Romney was going to win?

KMac is offline  
post #9137 of 15135 (permalink) Old 11-30-2012, 09:48 AM
hucks hammer toes
 
huck3631's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Massachusetts
Posts: 822
Quote:
Originally Posted by gsxcorey View Post
yup. picked up my v3 hk45ct today too.

Go out to underground tactical. they make some very badass stuff. Fully auto uzi's out there, AR's with the silencer built into the barrel, and more. It's pretty wild. Very small place, but they do some very unique stuff.

He shot his lion with that 30-06 pistol.
Dont bother shooting that HK they are junk tons of problems. Please place the gun in a box and mail it to me ASAP and i will give it a good home and try to make it work.
huck3631 is offline  
post #9138 of 15135 (permalink) Old 11-30-2012, 09:49 AM
INSTIGATOR EXTRAORDINAIRE
 
WarMachine's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Pflugerville, TEXAS
Posts: 21,982
Send a message via AIM to WarMachine
Quote:
Originally Posted by huck3631 View Post
Dont bother shooting that HK they are junk tons of problems. Please place the gun in a box and mail it to me ASAP and i will give it a good home and try to make it work.


GHOSTRIDER SQUADRON XO
sig courtesy of UNCLE PETROL


"It is inconceivable that the framers - seeking to provide Americans with a means to resist tyrannical government - would fashion a right that can be exercised only in the context of a militia that is under government control." Robet A. Levy

SI VIS PACEM PARA BELLUM]
WarMachine is offline  
post #9139 of 15135 (permalink) Old 11-30-2012, 10:06 AM
The south roads are best roads
 
BeaverPuncher's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Nashville,Tn
Posts: 19,246
Quote:
Originally Posted by KMac View Post
Who actually thought Romney was going to win?
Obviously enough that they didn't get out in vote thinking it was done.


SIG courtesy of the awesome petrol spice
BeaverPuncher is online now  
post #9140 of 15135 (permalink) Old 11-30-2012, 01:50 PM
MummyMan
 
gsxcorey's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: Austin, TX y'all
Posts: 8,868
Quote:
Originally Posted by huck3631 View Post
Dont bother shooting that HK they are junk tons of problems. Please place the gun in a box and mail it to me ASAP and i will give it a good home and try to make it work.

LOL
gsxcorey is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Yamaha R1 Forum: YZF-R1 Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
R1-Forum/R6-Forum Memorial Trackday at Jennings GP, March 2010 Sign-Up DanQ Trackdays / Schools 447 03-08-2010 01:40 PM
Special Edition McCoy / R1-forum.com / R6-forum.com Race Suit & Jackets SpidermanSS Vendors and Group Purchases 34 05-18-2007 04:03 PM
Qustions for R1 fiends. Oil Baffle, Gas Cap, Plug for gauges Bonjo2 General Motorcycle Discussions 3 10-25-2006 09:16 PM

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome