brinnutmc
02-22-2002, 02:37 AM
Hallå!!
Ska ni ner till Swedish Bikemeet i sommar grabbar?? Har ni varit nere tidigare år??
Väntas komma ca 15.000 besökare :rock mest HD knuttar men en del sport åkare finns ju också. :D
Swedish Bikemeetbrinnutmc 02-22-2002, 02:37 AM Hallå!!
Ska ni ner till Swedish Bikemeet i sommar grabbar?? Har ni varit nere tidigare år??
Väntas komma ca 15.000 besökare :rock mest HD knuttar men en del sport åkare finns ju också. :D northlander 02-22-2002, 04:41 AM Jag tänker åka nere till Tyskland. Där ska träffas några kompisar (ca. 20) under samma tiden och åka i Harz bergen och på Nürburgringen (nordslingan). De flesta kör R1 och kommer från olika europäiska håll (England, Holland, Norge, Tyskland, Danmark).
mvh // northlander Swedie 02-22-2002, 04:57 AM Jag KANSKE ska dit. Jag har aldrig varit där än så länge.
Brorsan var där å tyckte det var ett schyst ställe.
Jag vill dit så klart men jag har faktiskt inga vänner i stan som jag känner med hojjar och ett intresse av att åka dit och campa å grejja. Suck!
northlander: låter coolt! Ifall det filmas nått så ... ;) brinnutmc 02-22-2002, 08:50 AM :( Det var synd swedie! Det är faktiskt jävligt skoj där nere. vi är ca 9 stycken som åker ifrån ödeshög... 3 R1, 1 gsx-r 1000, 1 gsx-r 750, 1, 1 ZX 9, 2 fireblade, 1 R6 och kanske en Zx-12 :rock Skeebum 02-22-2002, 09:23 AM Vi ska dit ett gäng från västmaland/södermanland. Vi bor i Eskilstuna, Västerås och Köping. Vi har heller aldig vait där, men det verkar kul...
Behöver man förboka eller nått sånnt?
Swedie: Jag tror att du missförstog mig i mailet, jag gillar att åka fort. Men jag är inte så bra på att åka på bakhjulet. Swedie 02-22-2002, 09:32 AM Ifall man ska campa så behöver man nog förboka.
Jag ska nog försöka ta mig dit och bara träffa folk å hänga lite. Trots allt 35 mil dit.
Skeebum: Ska vi köra nått senare i vår? säg bara till här då.. (en ny tråd). Skeebum 02-22-2002, 10:01 AM Ja det skulle vara jättekul. Då kanske man kan få några tipps...
Har du någon koll på street racen ute vid kjula/barva. När börjar dom (jo jag vet att snön måste försvinna först) osv. Skeebum 02-22-2002, 10:02 AM Varför får jag inte upp någon bild under namnet (till vänster)? brinnutmc 02-22-2002, 03:58 PM Vi förbokade inget förra året. Vi bara åkte ner med tält och packning, fick stå i kö ett tag (betala biljett) och sedan var det bara att åka in på området och leta tältplats. Upp med tältet och Party party :D
Ni kanske skulle möta upp i Ödeshög... :rock
Swedie.. Känner du fredrik granath ifrån GBG?? Swedie 02-22-2002, 04:07 PM Skeebum:
http://www.r1-forum.com/forums/usercp.php
leta upp "Change Avatar" under "Edit Options"
Jorå, jag träffade honom i somras när jag var där och köpte ett skinnställ. Kul kille, han har iaf vett å leka me sin R1a istället för å .. "köra".
Fast nu har han ju sin gixxer å leka med. Svikare!! :D
Vadårå förresten? Jag ska nog ner nån gång i år till Göteborg. Men vi får se. Skeebum 02-23-2002, 03:31 AM Jo, det där har jag redan hittat. Men det vill inte funka...
Jag gjorde det igen, så nu får vi se.
Jag tror att jag fyllde i att jag var under tretton när jag signade in...:iamwithst Kan det bero på det??? Brisse 02-23-2002, 04:12 AM Hey grabbar......
Jeg skal selfölgelig til swedish bikemmet igen.
Det bli´r 4 gang:p
Europas "fedeste" træf.:rock
Man skal/kan ikke "förboka",man möder bare op,slår teltet op og så bare FESTE,drikke burne ,køre ...gang i den!!:cool:
Vi kommer et gäng fra Bornholm.
Alle jer Svenskere;) vi må ses deroppe,og drikke noget öl,or prata R1 R1:blah Swedie 02-23-2002, 05:34 AM Skeebum: är du under tretton?
Jag vill att det ska finnas en road racing bana i närheten. Jag kommer inte klara av att INTE köra hoj under hela den där tiden.
Brisse, do you want your T-shirts? You better pay if you do. It's 35-40 for your 2 t-shirts. they are here waiting to be sent out. Skeebum 02-23-2002, 07:26 AM Nej det är ju det jag inte är... jag är 21. Jag gjorde bara fel när jag fyllde i.
Jag snackade lite med han på Kenneths Motor. Han sa att mc klubben i västerås (Bågens Mc) brukade åka till Gelleråsen, då vara det bara att betala en hundring eller så, så fick man följa med.
Jag ska höra med dom, sen kan jag höra av mig till dig. Swedie 02-23-2002, 07:24 PM jasså! kul kul. Det kommer nog bli en hel del ban dagar för min del. Måste rispa lite på kanterna på däcket. brinnutmc 02-23-2002, 07:26 PM Swedie: Det var så att jag pratade med han och så kom vi in på r1-forum.com och då sa han att han kände någon som hette (kallades) för swedie, då tänkte jag att det måste ju vara du :D .
GBG gänget ska ju oxå ner till bike meet, klart att du ska med. Swedie 02-23-2002, 07:29 PM Ska verkligen försöka om jag är inom Sverige gränser vid det tillfället :D
Vi kommer nog träffas innan dess ändå på diverse möten i landet, typ ban dagar osv. :rock | |