Yamaha R1 Forum: YZF-R1 Forums banner
1 - 20 of 65 Posts

·
Registered
Joined
·
15 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hi guyz, i'm nu on dis forum, I'm a yamaha fan all da way, rite i'm riding an R6( i know i should b on da R6 forum) i'd rather b with da big boys get a feel of of it instead.. So i hope i'll enjoy every bit of dis forum !!!!:fork
 

·
Super Moderator
Joined
·
21,722 Posts
Sup dog!!! get bact to da crib afta ridin an down witz da yamaha in Orlando. Where ya be chill at cuz? Welcome to d forum.:thumbup
 

·
I Ride Alone.
Joined
·
2,491 Posts
Translation please..
 

·
Forum Moderator
Joined
·
32,430 Posts
I hope that was joke....
 

·
Have you killed a cat today ?
Joined
·
9,925 Posts
:thumbup

Whassup bro, welcome to the forurm, chill bro no prob just chill as long as it says R & yamaha it's pimpin. Now if ya wanna piss with the big dawgs ya g2 raise yo leg high :crash

Peace to ya'll

:dundun: Damn I have headache just typing that, good luck for reading it :hammer:
 

·
The Goldenchild
Joined
·
4,451 Posts
Welcome to the forum.
 

·
Thread Killer
Joined
·
1,866 Posts
:lol Well that was a good laugh!! But seriously, what would happen if all the ******** on here decided type with some twang. :dundun:

Welcome to the Forum.
Ride safe.
 

·
Mars: Here we go!
Joined
·
2,996 Posts
:hammer: :hammer: :lol :ncont: ,,

BTW, welcome to the forum.:drunk:
 
1 - 20 of 65 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top