Yamaha R1 Forum: YZF-R1 Forums banner

1 - 20 of 35 Posts

·
Registered
22 Posts
he burgerking,
wat moet jij nou op een R1-forum. Dingetjes zoeken waardoor jouw ZX10 toch weer wat beter (b)lijkt?
;)

·
Registered
96 Posts
Discussion Starter #6
zeg burgerking heb je jou zx10r al besteld?
heb lang zitten twijfelen welke ik nu zou pakken maar het is toch de r1 geworden ik denk op het circuit is de zx10 top maar op de bochtige wegen van de eifel Bijv: kan deze nerveusebike het niet stand houden tegenover de anderen (heeft gewoon een te stijf frame)waardoor deze iedere bump voelt en de r1 meer allrounder is
maar ja succes ermee :riding :rock

·
Niet lullen!
19 Posts
ik heb mijn ZX10R al in september besteld (toen waren de specs nog niet bekend) kreeg een goeie prijs voor m'n ZX6R dus deal was zo gesloten
Enige wat me een beetje verbaasde was de wel heeel korte wielbasis van de 10R. Zoals ik het nu lees heeft de 10R geen stuurdemper nodig, maar ik ga d'r toch lekker eentje opzetten:thumbup
waarschijnlijk een Ohlins, verdient Yamaha d'r ook nog wat aan

·
Registered
776 Posts
Zit niet zo te lullen over een ZX 10..:mad: dit is een R1 forum:bow

Maar veel Hollanders zijn er hier niet,helaas is Zen niet meer onder ons,hij was ook een trouwen bezoeker van deze site,er zijn wel wat Belgen hier te vinden.

·
Niet lullen!
19 Posts
largeproject said:
Zit niet zo te lullen over een ZX 10..:mad: dit is een R1 forum:bow

er werd mij een vraag gesteld door iemand die wat ruimdenkerder is dan jij:2bitchsla en dan geef ik vriendelijk antwoord, maar ga maar weer gezellig verder hoor:ugh

·
Registered
776 Posts
burgerking said:
er werd mij een vraag gesteld door iemand die wat ruimdenkerder is dan jij:2bitchsla en dan geef ik vriendelijk antwoord, niet iedere R1 rijder is zo'n loser als jij he:machinegu

Weer zo'n nieuwe die niet weet hoe het hier toe gaat,ga zo door en je ligt er zo uit,maar misschien wil je dit ook wel,zal maar niet vertalen voor de Americanen wat hierboven word geschreven,zullen ze niet blij mee zijn.

To late your edit:D

·
Registered
776 Posts
stonecold 1000 said:
kom zeg wat een onzin we kunnen toch over andere motoren praten. we zijn allen motorrijders NIET DAN !!!!

:riding :thumbup

Volledig mee eens :makeout denk dat mijn eerste opmerking verkeerd werd begrepen:dunno vandaar:argue i sepose.
But no hard feeelings,welcome at the forum:riding

·
Niet lullen!
19 Posts
largeproject said:
Weer zo'n nieuwe die niet weet hoe het hier toe gaat,ga zo door en je ligt er zo uit,maar misschien wil je dit ook wel,zal maar niet vertalen voor de Americanen wat hierboven word geschreven,zullen ze niet blij mee zijn.

To late your edit:D
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol:lol
nou doe vooral wat je niet laten kan
tip 1: loser is engels
tip 2: tekst documenten kunnen heel eenvoudig vie google vertaald worden
maar bespaar je de moeite als jouw reacties representatief voor het niveau van dit forum, dan zal ik hier niet lang 'rondkijken'.

·
Bollocks.
11,955 Posts
nog nooit een tegen gekomen hoor

·
Sportbiker
11 Posts
luckystar1 said:
hier zijn ook belgen te vinden hoor de taal is toch bijna identiek:beer
Inderdaad. Nu nog proberen ze te begrijpen :D
Ik lees hier dus ook een tijdje terug mee. Toen iemand ergens beweerde dat de werking van de vering van die nieuwe R1 wat op Ohlins leek, was iik meteen klaarwakker. Bovendien blijkt de R1 de comfortabelste ergo's te hebben van de 4 (volgens da Duits boekske PS), ook niet te versmaden als je een heel eind naar de Nordschleife moet. Ik denk trouwens dat de ZX-10R te zenuwachtig gaat zijn voor het snelle, hobbelige werk op de "Ring".

·
Bollocks.
11,955 Posts
alleen 04R1Belgium is hier regelmatig

1 - 20 of 35 Posts