Yamaha R1 Forum: YZF-R1 Forums banner
1 - 14 of 14 Posts

·
shoots! scores!!
Joined
·
1,217 Posts
Discussion Starter · #1 ·
i think the ZX-RR is the baddest looking GP bike ever made! itz just plain rad imho... anyone concur?

 

·
wheres the aux rev limiter?
Joined
·
879 Posts
Um yeah, that thing looks awesome!
 

·
fly by wire
Joined
·
1,282 Posts
who gives a flying fvck how it looks thats not important. performance and riders are. the yammie and dr. rossi will be faster. the kawasuckme will do just that....blow balls. big giant donkey balls.
 

·
shoots! scores!!
Joined
·
1,217 Posts
Discussion Starter · #4 ·
wtf? stizzity... read the topic of this thread at least 4 more times.
 

·
fly by wire
Joined
·
1,282 Posts
just look.....
 

Attachments

·
Off Topic mod
Joined
·
11,194 Posts
I like the look of the RSVG Gixxer :)
 

·
fly by wire
Joined
·
1,282 Posts
vile said:
wtf? stizzity... read the topic of this thread at least 4 more times.
yeah, i read it. and i said looks don't mean anything. it's all about the performance of the bike and rider. oh yeah. that kaw looks like crap :ugh
 

·
GO CHIEFS!!!
Joined
·
6,864 Posts
I dunno.... Rossi's new moto gp bike is pretty damn sweet...

- BA
 

·
Tap dat...
Joined
·
14,394 Posts
I still prefer the look of the RC211v over all of them :finger
 
1 - 14 of 14 Posts
Top