Yamaha R1 Forum: YZF-R1 Forums banner

1 - 20 of 57 Posts

·
we meat again
Joined
·
18,563 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
j/k... :crash :bash

He was just at the Australian GP...

I think he's having fun with the steering wheel... :sneaky Two of the fastest men on Earth together... :fact
 

Attachments

·
we meat again
Joined
·
18,563 Posts
Discussion Starter #2 (Edited)
Rossi must be like... "Holy $hit! It revs higher than my M1!..." :D
 

Attachments

·
Wanta c if I got the minerals?
Joined
·
1,226 Posts
Definitly two of the fastest men on the planet for sure.

Which one do you think is more crazy ?


Its definitly a tough call.
 

·
Wanta c if I got the minerals?
Joined
·
1,226 Posts
how much does a ferrari suit like that one in the pic retail for?

probably more than I got:(
 

·
we meat again
Joined
·
18,563 Posts
Discussion Starter #6
Seinfeld said:
...Which one do you think is more crazy ?


Its definitly a tough call.
I want to see Schumi on the M1 and Rossi in the F2004... :crash



Seinfeld said:
how much does a ferrari suit like that one in the pic retail for?

probably more than I got:(
Are you talking about the exact replica with all the patches and stuff? Or just the OMP suit? :dunno

If you're just talking about the OMP suit itself, which is the OMP Technica race suit, the lowest price I saw on the web was about $700 usd. But most places sells it for about $1000...

;)
 

·
we meat again
Joined
·
18,563 Posts
Discussion Starter #7
martinc said:
:lol

At first,I tought he was playing some kind of game boy while talking with Schumacher...
:lol

That's must be a very expensive game boy there... :lol

Now you've mentioned, it does look like the old Sega gaming thing... :D
 

·
...Is just so addicted to R1..
Joined
·
902 Posts
might as well be...

Laughs- He might as well be- the steering wheel on an F1 does so many god-damned things... it can probably cook a decent meal!

martinc said:
:lol

At first,I tought he was playing some kind of game boy while talking with Schumacher...
 

·
Insanity Please
Joined
·
2,205 Posts
valerossi said:
:lol

That's must be a very expensive game boy there... :lol

Now you've mentioned, it does look like the old Sega gaming thing... :D
I was watching a special on F1 awhile back and Ferrari go through up to 6 steering wheels per season, at USD$20,000 a pop for the carbon fibre/telemetry interface wizard.

Now let's hope Rossi hasn't ask Schui for a date...just kiddin...:finger

Cheers all, Warp
 

·
we meat again
Joined
·
18,563 Posts
Discussion Starter #10
Warp Racer said:
I was watching a special on F1 awhile back and Ferrari go through up to 6 steering wheels per season, at USD$20,000 a pop for the carbon fibre/telemetry interface wizard...
20Gs for that game boy? :eek: That's = 2 x 'O4 R1s...



Warp Racer said:
...Now let's hope Rossi hasn't ask Schui for a date...just kiddin...:finger

Cheers all, Warp
:lol :bash

I think Rubens likes him more... :lol
 

Attachments

·
2003 R1 Wadder, thnx Chevy S10
Joined
·
467 Posts
Rossi needs a hair cut and his side burns looks like he wants to star in a remake of a 70's porn.

He is one fast sum beach though
 

·
Pops
Joined
·
1,495 Posts
i was surprised how tall Rossi is compared to Michael, not like Michael is tall at all but i thought Rossi was tiny even for a racer. munchkin small! i guess Rossi's wearing regular shoes though too but he's even alot taller than Rubens is. but its all relative i guess.
 

·
we meat again
Joined
·
18,563 Posts
Discussion Starter #16 (Edited)
hossegor said:
did he actually test the f1 ?
Nope... sorry man, I was just kidding... :bash

Btw, the girl in your avatar is so hot! :fire



Swedie said:
...Even his shirt is inside out. :D
Oh yeah, that's true, good eyes! :yesnod



aerobahn said:
i was surprised how tall Rossi is compared to Michael, not like Michael is tall at all but i thought Rossi was tiny even for a racer. munchkin small! i guess Rossi's wearing regular shoes though too but he's even alot taller than Rubens is. but its all relative i guess.
Yeah I was thinking the same thing too, I always thought Schumi was taller than that. :dunno
 

·
RS 250 for the track....
Joined
·
410 Posts
Seinfeld said:
Definitly two of the fastest men on the planet for sure.

Which one do you think is more crazy ?


Its definitly a tough call.
I'll go with Rossi....... but for sure Schumi does have some mad skills.. I think if the did a seat swap Rossi was adapt much faster..Rossi has some WRC seat time..
 

·
Just Parolled!!
Joined
·
172 Posts
Rossi was asked by Ferrari to come and test drive for them, but we all know that is a slap in the face to do test driving. that team really wants an itiallian driver who can get some points in that car from what i read. But i think he is better off on a bike judging from the rally driving experience he had awhile back.
 

·
2003 R1 Wadder, thnx Chevy S10
Joined
·
467 Posts
I think Rossi is pushing 6', maybe a little over. In either SportRider or Motorcyclist the test rider of the Honda GP was saying he was glad of Rossi's tall lineage or some such crap.
 

·
we meat again
Joined
·
18,563 Posts
Discussion Starter #20
sd-r1 said:
Rossi was asked by Ferrari to come and test drive for them, but we all know that is a slap in the face to do test driving. that team really wants an itiallian driver who can get some points in that car from what i read. But i think he is better off on a bike judging from the rally driving experience he had awhile back.
Why is a slap in the face? :confused:

I think Rossi should try it even just for fun. :yesnod C'mon, not everyone get a chance like this to be able to try a Ferrari F1. Biaggi tried already and I'm sure he had some fun.

:)
 
1 - 20 of 57 Posts
Top