Yamaha R1 Forum: YZF-R1 Forums banner
1 - 20 of 23 Posts

·
we meat again
Joined
·
18,549 Posts
Discussion Starter · #3 ·
02R1guy said:
That looks sweet but kinda weird too
I've seen this helmet so many times, but never noticed that except from this top angle. I think he tries to imitate the look of a Japanese cartoon fireball or something, you can see the tail clearly from this angle. This is just my opinion.

:)
 

·
I will be a Better Rider.
Joined
·
218 Posts
DAMN!!!!! :)
dat is Nice shot.
The Bike, The Helmet, The Rider, fits together nicely.
 

·
Registered
Joined
·
103 Posts
Is the the new RF-1000 storm from shoei?
If so that's the helmet that i want and of course i want a blue R1
shoei also make a helmet called voltage in the RF-1000 style it's pretty sweet to but i like the storm better

:thumbup
 

·
we meat again
Joined
·
18,549 Posts
Discussion Starter · #10 ·
houses said:
Is the the new RF-1000 storm from shoei?
If so that's the helmet that i want and of course i want a blue R1
shoei also make a helmet called voltage in the RF-1000 style it's pretty sweet to but i like the storm better

:thumbup
No, that's the X-11 Ukawa Replica. ;)

For the RF-1000, the Storm is nice, but I like the Voltage better though... :p
 

·
INVICTUS
Joined
·
14,881 Posts
Blockburner1 said:
looks like he kept the plastic strip on his visor
Can't tell if you're kiddin but that's a tearoff.
 

·
INVICTUS
Joined
·
14,881 Posts
valerossi said:
No, that's the X-11 Ukawa Replica. ;)

For the RF-1000, the Storm is nice, but I like the Voltage better though... :p


IT ain't a replica if Ukawa's wearin it:crash
 

·
we meat again
Joined
·
18,549 Posts
Discussion Starter · #13 ·
Solidus said:
IT ain't a replica if Ukawa's wearin it:crash
:lol :bash

Ok, I got :eek:wwn3d

:lol
 

·
Registered
Joined
·
546 Posts
shoie

479.00 shipped from tonker.com... got mine today, thank you very much
 

·
Thriller
Joined
·
3,589 Posts
Looks sick, Maybe I should have got instead of the Norick. Hmmmm
 
1 - 20 of 23 Posts
Top