Yamaha R1 Forum: YZF-R1 Forums banner

1 - 20 of 2070 Posts

·
90% INDESTRUCTABLE
Joined
·
15,284 Posts
Discussion Starter #1
Idea pinched from my Aussie forum...

What are you watching, and what did it score out of 10?

What do you recommend we watch, and what do you wish you hadn't wasted two hours of your precious life on? :dunno
 

·
90% INDESTRUCTABLE
Joined
·
15,284 Posts
Discussion Starter #2 (Edited)
I'll start the ball rolling...

I'm a huge Coen brothers fan....I've seen 11 out of the 17 big screen movies they've made to date.

Tonight I went back in time to 1991, their 5th film...Barton Fink, which I hadn't seen before.

Many funny moments and crazy characters...as is their specialty. And a sad and confusing ending, which can be pretty standard for them as well.

On one hand I wonder how they got the interest to continue getting funding...on the other hand I totally get their unusual style.

I give Barton Fink a 6 out of 10...not one of their best, but captivating and with interesting insights into their style.


And cause I'm pissed, and I think their genius should be appreciated...

Here's a list of their films and my scores. I highly recommend you check out the 7+ movies at least. (A - ? denotes I haven't seen it.) If you get my twisted sense of humour, you might enjoy these flicks.


'84 Blood Simple - ?

'85 Crimewave - ?

'87 Raising Arizona - 8/10

'90 Millers Crossing - ?

'91 Barton Fink - 6/10

'94 The Hudsucker Proxy - 10/10

'96 Fargo - 10/10

'98 The Big Lebowski - 9/10

'00 O Brother, where art Thou ? - 8/ 10

'01 The Man Who Wasn't There - 6/10

'03 Intolerable Cruelty - 10/10

'04 The Lady Killers - ?

'07 No Country For Old Men - 8/10

'08 Burn After Reading - 8/10

'09 A Serious Man - ?

'10 True Grit- 7/10

'12 Gambit - ?


Do yourselves a favour and look them up. :thumbup
 

·
Venom X/O
Joined
·
23,218 Posts
Yesterday I watched "The Watch" ----- 9.5

Damn funny movie, hilarious as hell. I suggest it to everyone, shit was funny!!

Also viewed "The Mentalist" ---- 4...

crap ass movie, boring, and the ending was stupid. I was disappointed
 

·
90% INDESTRUCTABLE
Joined
·
15,284 Posts
Discussion Starter #5
Scores out of 10 please people... :dunno
 

·
90% INDESTRUCTABLE
Joined
·
15,284 Posts
Discussion Starter #7

·
my girlfriend likes girls
Joined
·
10,598 Posts
tokyo gore police 9/10

old boy 7/10

mutant girls squad 8/10

meatball machine 8/10

vampire girl vs. frankenstein girl 7/10

robogeisha 6/10

alien vs. ninja 6/10

sword of alexander 4/10

high school girl rika: zombie hunter 6/10

helldriver 5/10

the machine girl: 8/10
 

·
Owner of the color changing R1
Joined
·
16,563 Posts
last week i watched
This is 40----fvckin hilarious 9/10
Zero dark thirty--fvckin sucked donkey balls 2/10
Flight- pretty good movie 7/10
skyfall---overrated 7/10
taken 2-absolute crap 3/10
 

·
90% INDESTRUCTABLE
Joined
·
15,284 Posts
Discussion Starter #10
tokyo gore police 9/10

old boy 7/10

mutant girls squad 8/10

meatball machine 8/10

vampire girl vs. frankenstein girl 7/10

robogeisha 6/10

alien vs. ninja 6/10

sword of alexander 4/10

high school girl rika: zombie hunter 6/10

helldriver 5/10

the machine girl: 8/10

:lol Where the fvck are you finding these flicks?
 

·
90% INDESTRUCTABLE
Joined
·
15,284 Posts
Discussion Starter #11
Also watched The Dark Knight Rises last night... meh...ok I suppose...7/10.
 

·
you Lose!
Joined
·
105 Posts
I have a boring desk jobs and watch Netflix ALL DAY. I couldnt even begin to tell you all the movies I have watched latley lol. I love movies though. All different types from kung Fu Hustle to Texas chainsaw to toxic avenger films. Most recently i watched all the Tremor movies...one of my favorite movies of all times..dont know why but that and starship troopers.
 

·
INSTIGATOR EXTRAORDINAIRE
Joined
·
22,029 Posts
TED 10/10
JACK REACHER 7/10 it was entertaining
LOOPER 6/10 entertaining but longer than it needed to be
 

·
90% INDESTRUCTABLE
Joined
·
15,284 Posts
Discussion Starter #15
I didn't find Ted all that funny...but I'm not a big Family Guy fan either. (And I can't smoke weed! :lol)

And I thought Looper was really good, despite being messy as fvck! I just read tonight that the same director did Inception...which was along exactly the same lines...a wicked story but a messy movie. IMO. :)
 

·
my girlfriend likes girls
Joined
·
10,598 Posts
TED 10/10
JACK REACHER 7/10 it was entertaining
LOOPER 6/10 entertaining but longer than it needed to be
if you guys are into books at all you need to read the reacher series... the books are WAY better than the movie... for all you illiterate guys they have em all on audio books too
 

·
INSTIGATOR EXTRAORDINAIRE
Joined
·
22,029 Posts
I didn't find Ted all that funny...but I'm not a big Family Guy fan either. (And I can't smoke weed! :lol)

And I thought Looper was really good, despite being messy as fvck! I just read tonight that the same director did Inception...which was along exactly the same lines...a wicked story but a messy movie. IMO. :)
With your sense of humor i could swear you were a writer for Family Guy :hammer:

if you guys are into books at all you need to read the reacher series... the books are WAY better than the movie... for all you illiterate guys they have em all on audio books too
Didn't know it was a book series, i'll look into it.
 

·
90% INDESTRUCTABLE
Joined
·
15,284 Posts
Discussion Starter #20
1 - 20 of 2070 Posts
About this Discussion
2.1K Replies
234 Participants
dazza45
Yamaha R1 Forum: YZF-R1 Forums
R1-Forum is a Yamaha R1 motorcycle enthusiasts community dedicated to Yamaha YZF 1000 R1 sportbike. Discuss performance, customization, specs, reviews and more!
Full Forum Listing
Top