Yamaha R1 Forum: YZF-R1 Forums banner
301 - 320 of 381 Posts
Mam Blade z 2011 roku, zamierzałem tego spróbować, ale ta część mnie martwi.

"Zidentyfikuj przewód sygnałowy dowolnej cewki zapłonowej i podłącz żółty przewód wykrywający obroty/RPM (wiązka 1) tylko do tego przewodu sygnałowego cewki zapłonowej. Nie podłączaj do przewodu `- uziemienia' lub `+12 V' cewki zapłonowej, ponieważ spowoduje to brak wskazań RPM/Shiftlight na Micro Dash."

Mam tylko dwa przewody wychodzące z cewki, więc skąd mam wiedzieć, do którego się podłączyć?



Przesłane za pomocą ImageShack.us

Do którego przewodu byś się podłączył?
 
Discussion starter · #302 ·
Przewód sygnałowy to ten, który pulsuje... więc możesz go nakłuć testerem i zmierzyć wahania. W R1, jak sądzę, deska rozdzielcza odbiera sygnał obrotów z cewki, a następnie zwraca go do ECU, więc możesz poszukać przewodu w typowym kolorze idącego do deski rozdzielczej.

Edycja* Kolejna rzecz, o której zapewniano mnie, to to, że deska rozdzielcza jest cholernie kuloodporna... więc możesz po prostu wypróbować oba przewody.
 
Patrząc na ten schemat, spróbowałbym przewodu na cewce nr 1, który nie jest Bl/W (zakładam, że to Czarny/Biały), ponieważ Bl/W jest na każdej cewce i dlatego jest prawdopodobnie wspólną masą.

Właściwie widzę, że wygląda na to, że jest Bu/Bl na cewce nr 1.
 
Ok...Aktualizacja
Przylutowany żółty przewód do mojej cewki zapłonowej...Hippeee, pasek obrotów się teraz porusza...

Ale zastanawiam się, dlaczego na biegu jałowym pokazuje tylko 200 obr/min, a pasek obrotów jest prawie na czerwonym...

http://www.youtube.com/watch?v=3t1VQOg5pVY&feature=youtu.be

Dołączyłem również kabel czujnika prędkości bezpośrednio do czujnika OEM. Zakładam, że zadziała po kalibracji.
 
Ok...Aktualizacja
Przylutowałem żółty przewód do mojej cewki zapłonowej....Hippeee, pasek obrotów się teraz porusza...

Ale zastanawiam się, dlaczego na biegu jałowym pokazuje tylko 200 obr/min, a pasek obrotów jest prawie na czerwonym polu...

http://www.youtube.com/watch?v=3t1VQOg5pVY&feature=youtu.be

Dołączyłem również kabel czujnika prędkości bezpośrednio do czujnika OEM. Zakładam, że zadziała po kalibracji.
Nie jestem pewien co do czujnika prędkości, mam nadzieję, że to zadziała. :thumbup

Czy przeszedłeś już przez kalibrację obrotów silnika na biegu jałowym na desce rozdzielczej?
Jest tam kilka kroków, w których kalibrujesz te rzeczy, aby deska rozdzielcza wyświetlała poprawnie. Właśnie wysłałem instrukcję obsługi na Twój adres e-mail, zacznij od strony 2, aby uzyskać instrukcje dotyczące kroków kalibracji - rzeczy, o których mówię, znajdują się na stronie 3, krok 4.

Jedyne rzeczy, których nie będziesz mógł poprawnie skalibrować bez jazdy, to kroki 7 i 8.
 
Muszę wymienić uszkodzony zegar w moim R1 z 2003 roku, więc śledzę ten wątek, ale nie stać mnie na wskaźnik Translogic ani nawet na wymianę oryginalnej części. Zastanawiam się, czy ktoś próbował już tych ładnie wyglądających zamienników wskaźników, które sprzedają na eBayu za około 59-79 dolarów? Wolę przedmiot nr 131071244605, ale są też takie, które wyglądają jak jednostka Translogic.
Czy ktoś próbował zamiennika z R6? Wyglądają identycznie jak jednostka R1, z wyjątkiem jasnej tarczy obrotomierza zamiast ciemnej, a nawet mają wtyczkę z 16 pinami. Czy jednostka R6 po prostu by się wpięła i działała? Dzięki.
 
Muszę wymienić zepsuty zegar w moim R1 z 2003 roku, więc śledzę ten wątek, ale nie stać mnie na wskaźnik Translogic ani nawet na wymianę fabryczną. Zastanawiam się, czy ktoś próbował któregoś z ładnie wyglądających zamienników wskaźników, które sprzedają na eBayu za około 59-79 dolarów? Wolę przedmiot nr 131071244605, ale są też takie, które wyglądają jak jednostka Translogic.
Ponadto, czy ktoś próbował zamiennika z R6? Wyglądają identycznie jak jednostka R1, z wyjątkiem jasnej tarczy obrotomierza zamiast ciemnej, a nawet mają ten sam 16-pinowy wtyk. Czy jednostka R6 po prostu by się wpięła i działała? Dzięki.
Ciekawe, ale nie sądzę, żeby to był właściwy wątek do angażowania się w coś takiego :dunno Wolałbym założyć nowy wątek zamiast wątku "Jak zainstalować TRANSLOGIC" :lol
 
Również Ironhorz dzięki homie lol,
Sprawdź poprzednie posty, aby zobaczyć okablowanie, które przewody należy podłączyć do głównej wiązki. Wszystko jest tutaj.
A przewód uziemiający jest bardzo prosty.

Zamieszczę moje zdjęcia z mojej instalacji, aby uzyskać bardziej szczegółowe zdjęcia trasy i przewodów do wpięcia w celu uzyskania specyfikacji, nie jestem dobry w tłumaczeniu, więc postaram się jak najlepiej.


Dzięki za pomoc, chłopaki, przy okazji

Przede wszystkim zamontowałem deskę rozdzielczą, żeby zobaczyć jak wygląda :)
Potem zacząłem sprawdzać przewody do wpięcia.

Zaczyna się od czujnika prędkości. Odciąłem czujnik prędkości i znalazłem przewody w następujący sposób i podłączyłem (wszystko lutuję po ps.)




Następnie przeszedłem do przewodu zapłonowego z boku pod zbiornikiem i po prawej stronie.



To pokazuje ogólną lokalizację obu połączeń, do których się wpiąłem. Po prawej stronie znajdują się 2 przewody do czujnika prędkości
po lewej stronie (z przodu roweru, gdzie stoję robiąc zdjęcia) jest przewód zapłonowy


To jest przymiarka testowa i wsporniki uniwersalnego mocowania



W ten sposób poprowadziłem okablowanie po prawej stronie roweru,
Przewód, który trzymam, to wiązka




Co prowadzi do pod zbiornikiem,

Mam nadzieję, że to wszystkim trochę bardziej pomoże, jeśli zdecydują się kupić jeden


 
Also Ironhorz thanks homie lol,
Check the previous posts for the wiring of which wires to connect to for the main harness. Its all on here
And the Ground wire is very straight forward

Ill post my pictures of my install for a little more detailed pictures of routing and wires to tap into for speciefics, im not good at explaining so ill do my best.


Thanks for the help guys btw
Aw shat I forgot to text you bro :secret: Mybad! Looks like you got it all sorted! :thumbup
 
Czy udało Ci się uruchomić wskaźniki kontroli trakcji za pomocą tego wskaźnika?
To się nie stanie z tym licznikiem :fact

- Brak wskazań trybu
- Brak wskazań TC
- Brak kodów błędów lub kontrolki silnika
- Wskaźnik poziomu paliwa jest zarządzany przez licznik przebiegu

Nie krytykuję tego, ponieważ jest to wspaniały zestaw, :yesnod: i wygląda :boobies:, ale na tym etapie moich modyfikacji/dni na torze/wyścigów potrzebuję nieco bardziej intuicyjnych danych. Przyglądam się kilku innym alternatywom (które kosztują znacznie ponad 1000 dolarów), ale za mniej niż 500 dolarów nie można skrytykować Translogic :fact
 
Cześć, nie jestem pewien, czy coś pomijam... Ale w moim 08 r1, kiedy podłączam deskę rozdzielczą translogic do fabrycznego czujnika prędkości, jak pokazano, otrzymuję 0 mph bez względu na rzeczywistą prędkość, pokazuje 0? Wszelka pomoc byłaby mile widziana!
 
301 - 320 of 381 Posts